Helikon-Tex –  największy producent sprzętu taktycznego i outdoorowego w Polsce – przedstawia swoich ambasadorów.

Firma Helikon-Tex powstała z pasji do przygody i aktywności outdoorowych. Ponad 35 lat doświadczenia dało jej solidne podstawy, aby stać się liderem w dostarczaniu najnowocześniejszej odzieży i sprzętu dla wszystkich osób, które mają adrenalinę we krwi.  Dziś ta polska firma – jeden z największych producentów sprzętu taktycznego i outdoorowego w Europie – przedstawia swoich ambasadorów. 

Do współpracy z Helikon-Tex przystąpiło ośmiu ekspertów ze świata strzelectwa sportowego, wojskowości, bushcraftu i survivalu. Na pierwszy ogień został zaprezentowany Naval, polski operator elitarnej jednostki specjalnej GROM, autor książek o tematyce militarnej, a także Amerykanin Dave Canterbury, jeden z najlepszych i najlepiej rozpoznawalnych ekspertów survivalu i bushcraftu na świecie.

Kim są pozostali ambasadorzy Helikon-Tex? To zawodowcy w swoich branżach, którzy wiele w życiu przeżyli, są wielką inspiracją dla fanów outdooru i strzelectwa, ale jednocześnie nieustannie doskonalą swoje umiejętności. Każdy z nich na żywo chętnie służy radą i podzieli się swoim doświadczeniem podczas przeprowadzanych szkoleń.

Począwszy od końca listopada, co dwa tygodnie, będą prezentowane kolejne dwie osoby, odkrywane niczym w talii kart na stronie www.ambassadors.helikon-tex.com/pl.
Na potrzeby programu o każdym z ambasadorów powstał film i specjalna sesja zdjęciowa. W kilkuminutowych produkcjach opowiadają oni o swojej podróży ku doskonałości, w myśl sloganu #JourneyToPerfection. Ujęcia do filmów i sesje zdjęciowe były wykonane w spektakularnych plenerach na terenie USA, Szwecji i w Polsce.  

 

Produkty Helikon-Tex, czyli nowoczesne mundury, akcesoria dla strzelców, plecaki, sprzęt outdoorowy i linia miejskiej odzieży taktycznej, są dostępne za pośrednictwem strony
www.helikon-tex.com i poprzez dystrybutorów w 70 krajach świata. Firma zarządzana z Polski działa globalnie, więc do współpracy, oprócz ambasadorów z Polski, zaangażowano także osoby z zagranicy. Nacisk położono na rynek USA, gdzie od kilku lat działa przedstawicielstwo na Amerykę Północną, a produkty można kupić przez stronę www.helikon-tex.us, stąd zaangażowanie Dave’a Canterbury, eksperta od survivalu i bushcraftu.

Kampania z ambasadorami Helikon-Tex będzie realizowana wykorzystując komunikację offline i online z dużym naciskiem na media społecznościowe. Przewidziane są także spotkania i warsztaty z ambasadorami podczas targów branżowych np. podczas SHOT Show 2020 w Las Vegas, IWA OutdoorClassics 2020 w Norymberdze, a także inne wydarzenia i akcje specjalne angażujące Ambasadorów i fanów marki w Polsce i za granicą.  

MP

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here