Zawody są wpisane do kalendarza LZSS i zaliczane do przedłużenia licencji 2019. Współorganizatorem jest klub VIS Zamość.Strzelamy według regulaminów IPSC wer. 2019:
1. Pistolet Standard Minor (wszyscy w jednej klasie bez względu na wyposażenie)
2. PCC – karabinki pistoletowego kalibru (open)
3. Mini Rifle (Open). Karabinki 22LRMożna startować w kilku klasach sprzętowych – należy zarejestrować się ponownie, wybierając inną klasę i opcjonalnie squad. Aby zapewnić płynność zawodów będziemy wymagać sprawnego przygotowania się kolejnych zawodników.
Zawody również dla początkujących – tory są proste, sędziowie mili i wyrozumiali a koledzy ze squadów to mistrzowie darcia łacha 🙂
Będziemy pomagać, tłumaczyć i uczyć ale KONIECZNIE należy znać podstawowe przepisy bezpieczeństwa w IPSC.
Dyskwalifikacje będą na poszczególnych torach, w przypadku DQ wynik na danym torze będzie zerowany ale zawodnik będzie mógł kontynuować strzelanie. W szczególnych przypadkach (bezpieczeństwo jest najważniejsze) sędzia może zadecydować o DQ z całych zawodów.
4 Tory – 75 strzałów. Opisy i plany torów wkrótce
Wpisowe (płatne na miejscu podczas rejestracji) :
80,00 pln za pierwszą klasę sprzętową
60,00 pln za każdą następną
(strzelając Pistolet, PCC i MiniRifle koszt łączny 200,00 pln)
Dla osób bez własnej broni:
1. Pistolet (CZ Shadow 1 z wyposażeniem i amunicją 75szt) – 150 pln
2. PCC (Daimondback DB9R z wyposażeniem i amunicją 75 szt) – 150 pln
3. MiniRifle (SW MP15-22 lub SIG z wyposażeniem i amunicją 75 szt) – 75 pln
Harmonogram:
Maksymalnie 40 zawodników w czterech squadach.
9.00 – 10.00 rejestracja
10.00 – 12.30 – Squady nr 1 i nr 2
13.00 – 15.30 – Squady nr 3 i nr 4
16.30 ogłoszenie wyników
Prematch – piątek popołudniu (ok 17.00) – tylko dla sędziów, funkcyjnych i sponsorów.
Pierwsze strzały o 10.00 – zawodnicy z porannych squadów muszą być już na torach, załadowani i gotowi.
LINK DO FORMULARZA REJESTRACJI
https://drive.google.com/open?id=1eE9T2nRnRZl0Ndgv177y5iewEqzQ-04hAXUjLJvyn74
Klasyfikacja indywidualna w każdej klasie sprzętowej:
Nagrody :
za miejsca 1-3 puchary i dyplomy.
O nagrodach od sponsorów będziemy informować w wydarzeniu.
Linki do regulaminów
Pistolet IPSC – https://ipsc-pl.org/wp-content/uploads/2019/01/RulesHandgun-PL-2019-set.pdf
PCC – https://ipsc-pl.org/wp-content/uploads/2019/01/RulesPCC-PL-2019-set.pdf
Mini Rifle – https://ipsc-pl.org/wp-content/uploads/2019/01/RulesMiniRifle-PL-2019-set.pdf
Jedne z najtrudniejszych w Europie
“Organizator zapewnia: taktyczną pogodę, dobrą zabawę, skrajne wyczerpanie, ciekawe i dynamiczne trasy przemarszu oraz …… 🙂
Organizator zapewnia wodę w dwóch miejscach, miejsca te będą oddalone o ok 2 km od tras i miejsc przebiegu konkurencji.W trakcie trwania zawodów zawodnicy cały czas pozostają w ukryciu, niewidoczni dla całego otoczenia (za wyjątkiem stref wyznaczonych przy konkurencjach), osoby nie przestrzegające tej zasady lub złapane przez sędziów zawodów będą przewiezione na dodatkową (nie punktowaną konkurencję) S.E.R.E/przesłuchanie oddaloną o ok 5 km od tras i miejsc przebiegu konkurencji-powrotu z tej konkurencji organizator nie zapewnia:)
SZCZEGÓŁY WYDARZENIA
● HARMONOGRAM:
07:00 – zbiórka pod bramą
07:15 – 11:30 – wykłady na terenie strzelnicy
11:45 – 15:00 – strzelanie na dystansach 100/300m
15:15 – zakończenie LVL 1 + rozdanie dyplomów.
● STRZELANIE:
Nasza broń: REMINGTON 700. 308Win / SAKO TRG 22. 308Win / TIKKA T1 308Win / SAUER 205. 308Win / SAVAGE 338 MAG
(uczestnicy będą mieli możliwość strzelania z każdej w/w jednostki broni oraz porównania różnych rodzajów lunet)
Dystans – 100/300m
Ilość amunicji na osobę: 25 sztuk
● WYKŁADY:
➜ budowa karabinów wyborowych – zasady działania poszczególnych mechanizmów oraz ich wpływ na wyniki osiągane na tarczy,
➜ budowa celowników optycznych, rodzaje montaży, dobór siatek celowniczych czyli na co zwracać uwagę przy doborze optyki,
➜ rodzaje luf stosowanych w karabinach wyborowych (rodzaje gwintów i dobór amunicji do nich),
➜ wyposażenie wspomagające strzelanie długodystansowe,
● WYMAGANE WYPOSAŻENIE:
➜ Okrycie głowy (odpowiednie do temperatury, czapeczkę z daszkiem / czapka zimowa)
➜ Rękawiczki – niekrępujące ruchów
➜ Wygodny, stosowny ubiór, niekrępujący ruchów podczas wielogodzinnego „leżenia”
➜ Notatnik
➜ Długopis
● ZAPISY :
Osoby zainteresowane proszone są o informację na maila : team99@team99.pl
● CENA:
899 zł brutto płatna na konto: 03 1140 2017 0000 4602 1161 1979 tytułem: „LVL 1 (data)”
Istnieje możliwość wystawienia faktury.
● UWAGI :
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO TYGODNIA PRZED PLANOWANYM LVL.
Po tym terminie nie ma zwrotu kosztów za trening.
SZCZEGÓŁY WYDARZENIA
● HARMONOGRAM:
07:00 – zbiórka pod bramą
07:15 – 11:30 – wykłady na terenie strzelnicy
11:45 – 15:00 – strzelanie na dystansach 100/300m
15:15 – zakończenie LVL 1 + rozdanie dyplomów.
● STRZELANIE:
Nasza broń: REMINGTON 700. 308Win / SAKO TRG 22. 308Win / TIKKA T1 308Win / SAUER 205. 308Win / SAVAGE 338 MAG
(uczestnicy będą mieli możliwość strzelania z każdej w/w jednostki broni oraz porównania różnych rodzajów lunet)
Dystans – 100/300m
Ilość amunicji na osobę: 25 sztuk
● WYKŁADY:
➜ budowa karabinów wyborowych – zasady działania poszczególnych mechanizmów oraz ich wpływ na wyniki osiągane na tarczy,
➜ budowa celowników optycznych, rodzaje montaży, dobór siatek celowniczych czyli na co zwracać uwagę przy doborze optyki,
➜ rodzaje luf stosowanych w karabinach wyborowych (rodzaje gwintów i dobór amunicji do nich),
➜ wyposażenie wspomagające strzelanie długodystansowe,
● WYMAGANE WYPOSAŻENIE:
➜ Okrycie głowy (odpowiednie do temperatury, czapeczkę z daszkiem / czapka zimowa)
➜ Rękawiczki – niekrępujące ruchów
➜ Wygodny, stosowny ubiór, niekrępujący ruchów podczas wielogodzinnego „leżenia”
➜ Notatnik
➜ Długopis
● ZAPISY :
Osoby zainteresowane proszone są o informację na maila : team99@team99.pl
● CENA:
899 zł brutto płatna na konto: 03 1140 2017 0000 4602 1161 1979 tytułem: „LVL 1 (data)”
Istnieje możliwość wystawienia faktury.
● UWAGI :
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO TYGODNIA PRZED PLANOWANYM LVL.
Po tym terminie nie ma zwrotu kosztów za trening.
PROGRAM ZAWODÓW:
a. 11.06 – g. 10.00 – odprawa techniczna
b. 11.06 – g. 11.00 – rozpoczęcie treningu
c. 11.06 – g. 11.00 – 15.00 – rejestracja / kontrola techniczna broni
d. 11.06 – g. 16.00 – zakończenie treningu
e. 12.06 – g. 7.00 – rejestracja zawodników
f. 12.06 – g. 7.30 – rozpoczęcie zawodów – omówienie warunków
bezpieczeństwa, omówienie warunków strzelań;
g. 12.06 – g. 16.00 zakończenie strzelań
h. 12.06 – g. 17.00 ogłoszenie wyników – zakończenie zawodów
i. 13.06 – g. 10.00 – rozpoczęcie konkurencji specjalnej o Puchar Komendanta
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych Drawsko
j. 13.06 – g. 13.00 – zakończenie zawodów i wręczenie Pucharu Komandanta